مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-23اقتصادي

خسارت 50 میلیاردی سیل به زیرساخت های گیلان/ آبگرفتگی 45 محور روستایی


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به بارش سنگین 270 میلیمتری در استان، گفت: برآورد اولیه خسارت زیرساخت ها 50 میلیارد تومان است که تسریع در تخصیص به موقع اعتبارات ضرورت دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به بارش سنگین 270 میلیمتری در استان، گفت: برآورد اولیه خسارت زیرساخت ها 50 میلیارد تومان است که تسریع در تخصیص به موقع اعتبارات ضرورت دارد.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش سنگین باران در استان گیلان طی روزهای 28 و 29 مهر، اظهار کرد: طبق پیش بینی های هواشناسی هشدار سطح نارنجی را صادر کردیم و کلیه اکیپ های مدیریت بحران استان پای کار بودند.

وی از آبگرفتگی 45 محور روستایی و احتمال تخریب 30 پل خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات آب منطقه ای و راهداری و بخشداری ها خوشبختانه خسارت به پل ها وارد نشد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه خسارت ناشی از سیلاب تنها در حوزه زیرساخت و تاسیسات راه ها و پل ها وارد شده است، خاطرنشان کرد: برآورد اولیه خسارت زیرساخت ها 50 میلیارد تومان است که تسریع در تخصیص به موقع اعتبارات و تزریق به دستگاه ها ضرورت دارد تا برای سیلاب بعدی آماده باشیم.

مرادی، بارش های 72 ساعت گذشته را بالاتر از حد نرمال دانست و اضافه کرد: هم در غرب و هم در شرق استان بیش از 270 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیاردی سیل به زیرساخت های گیلان/ آبگرفتگی 45 محور روستایی

خسارت 50 میلیاردی سیل به زیرساخت های گیلان/ آبگرفتگی 45 محور روستایی